Wprowadzenie nowego produktu na rynek2020-09-30 13:36:17Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów). |
|
Jak zarządzać właśną nieruchomością?2020-08-20 11:12:23Zakup nieruchomości na wynajem to inwestycja, na którą decyduje się coraz więcej Polaków. Wraz ze wzrostem popularności, zwiększa się również konkurencja na rynku najmu. |
|
Strategie category management2020-08-06 16:16:03Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management. Generalnie możemy wyróżnić pięć podstawowych strategii zarządzania kategorią produktów. Każda z nich jest zorientowana na osiągnięcie innych celów. |
|
Zarządzanie relacjami z dostawcami – jak mogą skorzystać na nich obie strony?2020-07-08 12:44:19W ostatnich latach coraz częściej można zaobserwować zmiany w podejściu do kształtowania relacji z dostawcami. |
|
Category management. Szkolenie na 52020-01-17 12:12:55Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb. |
|
Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów Nowoczesnych Technik Zarządzania.2019-08-13 10:14:29Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów Nowoczesnych Technik Zarządzania. Zero sprzedaży - tylko praktyka i rozwój, w tym warsztaty, w których biorą udział wszyscy uczestnicy. Gotowe rozwiązania, które wypracujemy razem zabierzesz ze sobą i wdrożysz w swojej firmie |
|
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ2019-05-23 11:47:00Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii: |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek2019-04-10 11:20:4824 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. |
|
Jak zarządzać marką?2019-04-04 14:15:33Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń product management
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.